უახლესი ამბები
- 23.04.2024 17:34კონტრაქცია ნიშნავს, რომ „ქართული ოცნების“ ბოლო ჟამია - სოფო ჯაფარიძე
- 23.04.2024 17:26კანონზე მსჯელობენ პოლიტიკური პარტიები პარლამენტში და არა ვიღაც გარედან, თუნდაც პარტნიორი, ოპოზიციამ კეთილი უნდა ინებოს და დაამტკიცოს, რომ კანონი არ არის კარგი - ირაკლი კობახიძე
- 23.04.2024 17:21ბიზნესი მხარს უჭერს „ქართულ ოცნებას“, ხელისუფლებას, იქიდან გამომდინარე, რომ ჩვენი უმთავრესი მიღწევა ამ ქვეყანაში არის ბიზნესის რეკეტის ერთხელ და სამუდამოდ დასრულება - ირაკლი კობახიძე
- 23.04.2024 15:47ჩემი აზრით, ის ხალხი, რომელიც ჩამოდის აქციაზე, ყველაზე საცოდავი ხალხია – იაგო ხვიჩია
- 23.04.2024 15:39საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით, საქართველოში KIABI – ს პირველი ფილიალი გაიხსნა
არქივი
პოლიტიკა
უნდა დაიშალოს მონოპოლიური და კოროფციული გარემო, რაც საწვავზე ფასებს შეამცირებს - პეტრე ცისკარიშვილი
აქციზის გადასახადი 2017 წლამდე არსებულ ნიშნულს უნდა დაუბრუნდეს, რაც საწვავზე ფასებს, ლიტრზე დაახლოებით 20 თეთრით შეამცირებს - აცხადებს „ნაციონალური მოძრაობის“ წევრი პეტრე ცისკარიშვილი.
„ჩვენი ეროვნული ვალიტა სხვადასხვა მიზეზების გამო, გამყარდა, დაახლოებით 3.15-3.20-დან ჩამოვიდა – 1 დოლართან მიმართებაში – 2.70-მდე, საწვავი ფასი კი მაინც არ იაფდება. ამის ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი არის ის, რომ 2016-2017 წლებში „ოცნების“ ხელისუფლებამ გააორმაგა ბენზინზე აქციზის გადასახდელი. 2012 წელს, როდესაც მათ ხელისუფლება გადაიბარეს, ბენზინი იყო ორჯერ იაფი, ბენზინზე აქციზის გადასახადი იყო ორჯერ იაფი, ხოლო დიზელზე აქციზის გადასახადი იყო 2,5-ჯერ იაფი. დღეს მაგალითად დიზელის ფასი, როდესაც ფიქსირდება 4,27-4 ლარი და 30 თეთრი დაახლოებით აქ ჩადებული არის 50%-მდე მარჟა, სინამდვილეში კი, ის ნორმალურად რომ მუშაობდეს და კარტერული შეთანხმება არ ჰქონდეს ბიზნესებსა და კონკრეტულ კომპანიებს, დიზელის საწვავი უნდა იყოს დაახლოებით 70-75 თეთრით იაფი, ანუ სადღაც 3,50-3,55-ის ფარგლებში. ამხელა მოგებაზე მუშაობენ, რადგან თავადაც დიდი მადა აქვთ ამ კომპანიებს და ასევე თანხები ყოველ ლიტრზე, გარკვეული – 15, 20, 25 თეთრი გააჩნია კომპანიას, შეთანხმებას, კლანს, ცხადია, უჩა მამაცაშვილის კლანი არის ამ საქმეში ყველაზე აქტიური, მიდის იქ. აქედან გამომდინარეობს კიდევ ერთი მიზეზი, რატომ არის ბენზინი და დიზელი ასე ძვირი.
ჩვენი პარტიის ინიციატივაა, რომ აქციზის გადასახადის დაბრუნდეს 2017 წლამდე არსებულ ნიშნულზე, რაც მომენტალურად შეამცირებს საწვავის ფასს დაახლოებით 20 თეთრით ლიტრზე; ასევე ქვეყანაში შეიქმნას საწარმოო სიმძლავრეები ნავთობპროდუქტების გადასამუშავებლად, რაც საწვავის ფასს გააიაფებს 20-25 თეთრით; ასევე უნდა დაიშალოს მონოპოლიური და კოროფციული გარემო“, – განაცხადა ცისკარიშვილმა.