უკან

კომენტარი

16 მარტი, 2017 11:45
font-size

ვეთანხმები პრემიერს, რომ ბათუმში მომხდარი არეულობა ნაციონალური მოძრაობის პასუხისმგებლობაა - რომან კაკულია

საპარლამენტო უმრაველსობის წევრი რომან კაკულია, ქვეყნის პრემიერ-მინისტრის განცხადებას, რომ ბათუმში მომხდარი არეულობა ნაციონალური მოძრაობის პასუხისმგებლობაა - ეთანხმება.

როგორც კაკულიამ საკითხის კომენტირებისას მედიას განუცხადა, საზოგადოებაში არ დარჩა ეჭვი, რომ მომხდარი არ წარმოადგენდა სპონტანურ აქციას, და გამომდინარე იმ განცხადებებიდან რომელიც კეთდებოდა ნაციონალური მოძრაობის წევრების მხრიდან, სწორედ ეს ეჭვი გაჩნდა.

„მათ მიერ განვლილი გზა, ის ეჭვები, რომლებიც არსებობდა ამ მოძრაობის სხვადასხვა წევრების საქმიანობის მიმართ, თუ განცხადებების საფუძველზე რომელიც გაკეთდა, ეს ქმნის სწორედ იმ მაღალი ალბათობის ეჭვს, რომ ეს არ იყო სპონტანური მოვლენები, რომ ეს იყო ორგანიზებული აქცია. ეს ერთი შეხედვითაც ცალსახად ჩანს და ამის ორგანიზებაში, რომ ნაციონალური მოძრაობის სხვადასხვა წარმომადგენლები მოიაზრებოდნენ, ჩემი აზრით, საზოგადოების უდიდესი ნაწილი ასე ფიქრობს. ამიტომ, მე ვეთანხმები ამ მოსაზრებას“,-აღნიშნა დეპუტატმა

გიორგი კვირიკაშვილმა, გუშინ ბათუმში ყოფნის დროს 11-12 მარტს ქალაქში მომხდარ არეულობას მორიგჯერ გამოეხმაურა და აღნიშნა რომ მომხდარზე პასუხისმგებლობა მთლიანად „ნაციონალური მოძრაობის კისერზეა“.

"მოთმინებით დაველოდეთ სანამ მუხტი არ ჩაცხრა და მხოლოდ მაშინ, როდესაც რამდენიმე ათეული ადამიანი დარჩა, რომელიც ვანდალიზმში გადავიდა, მაშინ ჩაერთო სპეცრაზმი და ეს იყო გამიზნული, სწორი გადაწყვეტილება. ორგანიზატორები პირდაპირ ჩანდა. მოწოდებებიც ისმოდა, და აქ დასამალი არაფერია და ეს არის ნაციონალური მოძრაობის ერთი ნაწილი, რომელიც პირდაპირ აქეზებდა ხალხს, თამაშობდა ადამიანების ემოციებზე და სწორედ მათ მოინდომეს ის რაც მოინდომეს. მაგრამ, არაფერი გამოუვიდათ და სრული კრახით დასრულდა. დავინახეთ, როგორ ცდილობდნენ თბილისში ხალხის შეკრებას, რუსთვაში, ქუთაისში და 20–25 ადამიანზე მეტი ვერ მოაგროვეს. რა განმარტებებიც გააკეთეს შემდგომ ესეც მოვისმინეთ. ეს იყო აბსოლუტურად უსინდისო განმარტებები და მთლიანი პასუხისმგებლობა რა თქმა უნდა მათ კისერზეა",–განაცხადა გიორგი კვირიკაშვილმა.

მონიკა დავლიანიძე

ტელევიზიებში კი არა, სამინისტროებშია დროებითი მმართველები შესაყვანი - დავით ჭიჭინაძე

10 ივლისი, 2020 , 12:15

ბარემ ჩაგვსვან კოლბაში და გვაცხოვრონ იმ ვირტუალურ სამყაროში, როგორიც თავად წარმოუდგენიათ. ტელევიზიებში კი არა, სამინისტროებშია დროებითი მმართველები შესაყვანი!- ასე აფასებს პოლიტიკური მოძრაობა „ტრიბუნას“ ლიდერ

გიორგი გახარია შაქარაშვილის საქმეზე - სპეკულირება, ტრაგედიის გამოყენება პოლიტიკური მიზნებით, არის კატეგორიულად მიუღებელი

10 ივლისი, 2020 , 12:15

ის, რაც ხდება - სპეკულირება, ტრაგედიის გამოყენება პოლიტიკური მიზნებით, ეს არის კატეგორიულად მიუღებელი, ამორალურია ეს ყველაფერი, ყველანაირი ფასეულობის მიღმა, - ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა გიორგი გახარიამ, შ

სალომე ზურაბიშვილი თორნიკე შენგელიაზე: ჩემთვის სამწუხაროა და როგორც პრეზიდენტისთვის მიუღებელია, საქართველოს საკალათბურთო ნაკრების კაპიტნის გადაწყვეტილება მოსკოვის “ცსკა“-ში გადასვლასთან დაკავშირებით

9 ივლისი, 2020 , 17:09

საქართველოს პრეზიდენტი სალომე ზურაბიშვილი კალათბურთის ნაკრების კაპიტნის, თორნიკე შენგელიას მოსკოვის „ცსკა“-ში გადასვლას ეხმაურება. ,,ჩემთვის სამწუხაროა და როგორც საქართველოს პრეზიდენტისთვის მიუღებელია, საქართ

პრემიერები იცვლებიან, პროკურორები მიდიან და ბრუნდებიან, მაგრამ დანაშაულის გამოძიება ყოველთვის იბლოკება - დავით ჭიჭინაძე

9 ივლისი, 2020 , 10:30

როდესაც გამოძიება პროკურორების, გენერალური პროკურორების და მინისტრების დონეზე ფერხდება, ივანიშვილი საქმის კურსში უნდა იყოს, ვინაიდან ამ ტალახს ის შეუთანხმებლად არ აიტანს. ფაქტია, რომ პრემიერები იცვლებიან, პროკურორები მიდ

ოპოზიციის განცხადებების უკან პოლიტიკური მოტივაცია დგას, ამიტომ არ ვაპირებ მათზე კომენტარის გაკეთებას - ირაკლი ჩიქოვანი

8 ივლისი, 2020 , 17:30

ხუთ ქვეყანასთან საზღვრის გახსნა არ არის საბოლოო გადაწყვეტილება. ვითარება ცვალებადია და ამ ვითარებაზე თავად ევროკავშირი მიუთითებს, რომ გადაწყვეტილებები შესაძლოა ორ კვირაში გადაიხედოს, - ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ-მი

როდესაც ევროკავშირთან საქართველოს ურთიერთობები ფრენებზე ყალიბდება, რასაკვირველია, პროფესიონალურად განიხილება და არა ჰარიჰარალოდ- გიორგი ვოლსკი

8 ივლისი, 2020 , 16:00

როდესაც ევროკავშირთან საქართველოს ურთიერთობები ფრენებზე ყალიბდება, რასაკვირველია, პროფესიონალურად განიხილება და არა ჰარიჰარალოდ, - ამის შესახებ პარლამენტის თავმჯდომარის პირველმა მოადგილემ, გიორგი ვოლსკიმ განაცხადა, რომელ

პირდაპირი TV

daily calendar

ვიდეო გალერეა

ამ პარტიაში ვარ პოლიტიკური ლიდერი, ვფიქრობ პოლიტიკური ლიდერობით აქედან უფრო მივაწვდენ ხმას ყველას, ვიდრე ვყოფილიყავი დიდი გაერთიანების ერთერთი წევრი - ნატო ჩხეიძე