უახლესი ამბები
- 24.04.2024 15:01სასამართლომ ირაკლი კუპრაძეს 2 500-ლარიანი ჯარიმა დააკისრა
- 24.04.2024 14:53სამედიცინო დაწესებულებების მონიტორინგის დროს გამოვლინდა ინფექციის პრევენციისა და კონტროლისთვის საჭირო ინფრასტრუქტურის ფუნქციონირების და პროცესის დარღვევების შემთხვევები - ომბუდსმენი
- 24.04.2024 14:41დღეს რუსთაველებმა ნათლად დაინახეს „ქართული ოცნების“ და „ნაციონალური მოძრაობის“ ღია თანამშრომლობის თვალსაჩინო მაგალითი - პარტია „გახარია საქართველოსთვის“
- 24.04.2024 14:16იდენტიფიცირებული იქნებიან ის პირები, რომლებიც, ხალხის რაოდენობის სიმცირის მიუხედავად, აქციის მონაწილეებს გზების პარალიზებისკენ მოუწოდებენ - შსს
- 24.04.2024 13:01საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით გლდანი მოლი ფართოვდება
- 24.04.2024 12:38მესტიის მერი მეორე წელია დეკლარაციაში არ უთითებს ხელფასსა და 7 უძრავ ქონებას - `საერთაშორისო გამჭვირვალობა-საქართველოს`
- 24.04.2024 11:57ახალგაზრდების სოციალური მეწარმეობის პროექტების ხელშეწყობის პროგრამაზე რეგისტრაცია განახლებული პირობებით დღეს დაიწყება
- 24.04.2024 11:30შურისძიების მოტივით ჩადენილი მკვლელობის ფაქტზე ბრალდებულს 12 წლით თავისუფლების აღკვეთა მიესაჯა
- 24.04.2024 11:19პარტია „საქართველოსთვის“ წევრი ნოდარ შეროზია რუსთავის საკრებულოს თავმჯდომარეობიდან გადააყენეს
არქივი
კომენტარი
ამ სქემით წასვლა ნიშნავს პარკირების საფასურის გაზრდას - დავით მესხიშვილი
საქართველოს ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის პრეზიდენტი, დავით მესხიშვილი მერიის მიერ სითი პარკთან კონტრაქტის გაწყვეტას ფეისბუქის პირად გვერდზე ეხმიანება.
,,ის, რომ "სითი პარკი" კომფორტს არ გვიქმნიდა, არც სიახლეებზე იყო ორიენტირებული და არც განვითარების გეგმა ჰქონდა, გასაგებია. მერის გადაწყვეტილებაც, დარწმუნებული ვარ ბევრს გაახარებდა. თუმცა ჯერ არ ვიცით, რამდენად არის გამყარებული სამართლებრივად ხელშეკრულების გაწყვეტა. ხელშეკრულება ისე გაწყდა, რომ კონკრეტული სტრატეგიაც არ გვინახავს, როგორი იქნება პარკირება ხვალ. შემიძლია ვივარაუდო, რომ სამომავლოდ პარკირება ქალაქში ზონალური-გეოგრაფიული დაყოფის პრინციპით განხორციელდება, ანუ პარკირებისთვის სხვადასხვა რაიონში სხვადასხვა საფასური დაწესდება და თან შესაძლოა საათობრივადაც განისაზღვროს (არსებობდა ასეთი გეგმა). ამ სქემით წასვლა ნიშნავს პარკირების საფასურის გაზრდას. შეგიძლიათ დაივიწყოთ 50 ლარად მთელი წლის განმავლობაში "სადაც გინდა და რამდენი ხანიც გინდა" პარკირება. მიუღებლად მიმაჩნია პარკირების მენეჯმენტის გადაცემა თბილისის სატრანსპორტო კომპანიაზე, რომელიც თავად არის უმენეჯმენტო სტრუქტურა, ჩარჩენილი 50-60-იან წლებში. დღეს ეს კომპანია სრულიად გაცლილია თანამედროვე მიდგომებისგან. მეტროს თავზე ჩამონგრევაც ამ კომპანიის კისერზეა, თუმცა ყველაფერი მიჩუმათდა. მიუხედავად იმისა, რომ არაერთხელ გაჩნდა ეჭვი კომპანიაში კორუფციული გარიგებების არსებობის შესახებ, ამ თემამაც მიიძინა. ვფიქრობ, ზეიმი ნაადრევია. "სითი პარკი გავაგდეთ და ავშენდით", "ჩვენ მანქანებს ევაკუატორი აღარ გაიტაცებს" და ა.შ ძალიან ბავშვური მიდგომაა. ვითხოვთ, სამუშაო პროცესში არასამთავრობო სექტორის ჩართვას“, - წერს დავით მესხიშვილი.
ცნობისათვის, თბილისის მერიამ მიიღო გადაწყვეტილება, რომ 2018 წლის 10 აპრილიდან ხელშეკრულება შეუწყვიტოს კომპანია “სითი პარკს”.