უკან

კომენტარი

3 მარტი, 2017 18:35
font-size

ეროვნული უსაფრთხოების თვალსაზრისით რუსთავი 2 მნიშვნელოვანი მედიასაშუალებაა - ვანო მაჭავარიანი

უშიშროების საბჭოს მდივნის მოადგილის ვანო მაჭავარიანის განცხადებით, ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ იმ პროცესმა, რომელიც უზენაესი სასამართლოს გადაწყვეტილებით შეიძლება განვითარდეს, საზოგადოებაში გახლეჩა და ნიჰილიზმი არ გამოიწვიოს.

ამის შესახებ მაჭავარიანმა რუსთავი2-ის ეთერში განაცხადა.

„ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ ის პროცესი, რომელიც შეიძლება განვითარდეს ამ სასამართლო გადაწყვეტილების შემდეგ, დაპირისპირების და საზოგადოებაში გახლეჩვის, მასში ნიჰილიზმის გაჩენის საფუძველი არ გახდეს, რადგანაც ჩვენ გამოვიარეთ ეს პერიოდი, როდესაც მედიისადმი მსგავსი დამოკიდებულება არც ერთ ხელისუფლებას პოზიტუირად არ გამოსდგომია. ცხადია ერთი რამ, რომ ეს არ უნდა გახდეს ჩვენი ევროპული, ევროატლანტიკური დღის წესრიგის შემაფერხებელ ფაქტორად. ნებისმიერი გადაწყვეტილება უნდა იყოს მიღებული შეთანხმებით, კონსენსუსით და არა ძალდატანებით აღსრულებული“,-განაცხადა მაჭავარიანმა.

მისი თქმით, რუსთავი2 მნიშვნელოვანი მედიასაშულებაა, რომელიც ეროვნული უსაფრთხოებისთვის არის მნიშვნელოვანი.

როგოორც მაჭავარიანმა განმარტა, იმ პირობებში, როდესაც რუსეთი დასავლეთის ქვეყნების მიმართ, და ამის ნაწილი საქართველოც არის, საინფორმაციო ომს ატარებს, რუსთავი2 სწორ აქცენტებსა და კითხვებს სვამს.

„რუსთავი 2 ძალიან მნიშვნელოვანი საინფორმაციო საშუალებაა იმ ძალიან მძიმე საინფორმაიცო ომის პირობებში,რომელსაც რუსეთი დასავლეთის სამყაროს მიმართ ახორციელებს და საქართველო არის ამის ნაწილი, რუსთავი 2 ამას ძალიან ეფექტიანად ასრულებს. ჩვენი ეროვნული უსაფრთხოების თვალსაზრისით, მსგავსი პროფესიონალიზმი, მსგავსი მიდგომა საკითხებისადმი არის ძალიან მნიშვნელოვანი, სახელმწიფობრივად,უსაფრთოების თვალსაზრისით. ამას სხვა მედიასაშუალებებიც აკეთებენ, მაგრამ აქ სხვა აქცენტები ისმება“,-აღნიშნა ვანო მაჭავარიანმა.

მისი თქმით, ამ პირობებში „საერთაშორისო პარტნიორებთან ძალიან სერიოზული ახსნა-განმარტების მიცემა მოგვიწევს, თუ რატომ მოხდა, ან არ მოხდა ის კონკრეტული ქმედება,რომელიც რამე ფორმით შეიძლება შეზღუდოს კრიტიკული მედიის უბრალოდ გაქრობა“.

მონიკა დავლიანიძ

თამარ ჩუგოშვილი ია კერზაიას საქმეზე: როდესაც წევრებს აქვთ განცდა, რომ საქმე არ იყო სათანადოდ გამოძიებული, ეს ძალიან სამწუხაროა

24 აგვისტო, 2019 , 12:57

ძალიან სამწუხაროა, როდესაც ოჯახის წევრს რჩება განცდა, რომ გადაწყვეტილება არ შეესაბამება მათ მოლოდინებს, - ამის შესახებ საქართველოს პარლამენტის პირველმა ვიცე-სპიკერმა, თამარ ჩუგოშვილმა პროკურატურის მიერ ია კერზაიას საქმეზ

`რუსთავი 2` თანამედროვე საქართველოს ისტორიის ნაწილად იქცა და როგორც არ უნდა უნდოდეს გვარამიასა და სააკაშვილს მისი განადგურება, ამის უფლება არც ჟურნალისტებმა, არც საზოგადოებამ მათ არ უნდა მისცეს - თამარ ჩუგოშვილი

24 აგვისტო, 2019 , 12:28

"რუსთავი 2" თანამედროვე საქართველოს ისტორიის ნაწილად იქცა და როგორც არ უნდა უნდოდეს გვარამიასა და სააკაშვილს მისი განადგურება, ვფიქრობ, ამის უფლება არც ჟურნალისტებმა, არც საზოგადოებამ და არც მედიამ მათ არ უნდა მისცეს, -

ბატონი კუკავას მიერ გავრცელებული ინფორმაცია სრული სიცრუეა - ბერიკა შუკაკიძე

23 აგვისტო, 2019 , 15:17

პარტიის "თავისუფალი საქართველო"   თავმჯდომარის, კახა კუკავას  ბრალდებას მასწავლებელთა შემცირების თაობაზე, პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელი, ბერიკა შუკაკიძე პასუხობს: „აბსოლუტური

ხელისუფლება მუშაობს პოლიტიკური აფექტის მდგომარეობაში - გია ხუხაშვილი

22 აგვისტო, 2019 , 16:20

ტვ პირველის მფლობელის მამის, ბიზნესმენ ავთანდილ წერეთლისთვის ბრალის წაყენებას ექსპერტი გია ხუხაშვილი ეხმაურება. მისი თქმით, ხელისუფლება ცდილობს ერთი აქტიური თემა მეორეთი გადაფაროს და საზოგადოება მუდმივად დაძაბულ რეჟიმში

ძალიან, ძალიან შეეცდებიან გადაყლაპვას, მაგრამ ყელში გაეჩხირებათ! - ინგა გრიგოლია

22 აგვისტო, 2019 , 16:20

ჟურნალისტი ინგა გრიგოლია ბიზნესმენ ავთანდილ წერეთელის მიმართ გენერალური პროკურატურის მიერ ბრალდების წარდგენას სოციალურ ქსელში ეხმაურება. "ძალიან, ძალიან შეეცდებიან გადაყლაპვას, მაგრამ ყელში გაეჩხირებათ! ვერ წაიღებენ ტვ პ

ნებისმიერი ტელევიზიის დამფუძნებელი, პოლიტიკური პარტიის ჩამომყალიბებელი არ არის ის საფარველი, სადაც შეიძლება თავი აარიდო შეკითხვაზე პასუხს, თუ რა მონაწილეობა გაქვს მიღებული 17 მილიონის აორთქლებაში - გია ვოლსკი

22 აგვისტო, 2019 , 15:46

საპარლამენტო უმრავლესობის ლიდერი გია ვოლსკი ბიზნესმენ ავთანდილ წერეთელის მიმართ დაწყებულ გამოძიებას აფასებს და აცხადებს, რომ ბიზნესის ფლობა იქნება თუ პოლიტიკოსობა არ უნდა გაძლევდეს იმის უფლებას შენს მიმართ გამოძიებამ კით

ვიდეო გალერეა

ზაზა ოქუაშვილი ახალი მასშტაბური კორუფციული სქემის შესახებ საუბრობს