უახლესი ამბები
- 26.04.2024 18:36ჩვენი გზა უნდა მიდიოდეს ევროპაში ორივესი ერთად, მაგრამ რუსეთისკენ მიდიხართ, რუსეთში მიგვათრევთ - ლილე ლიპარტელიანი `ოცნებას`
- 26.04.2024 18:19ლექტორის მკვლელობის ფაქტზე სასამართლომ ორ პირს 20-20 წლით თავისუფლების აღკვეთა შეუფარდა
- 26.04.2024 18:1015 პარტნიორი უნივერსიტეტი, 140-მდე სტიპენდიატი - საქართველოს ბანკის სასტიპენდიო პროგრამის გამარჯვებულები ცნობილია
- 26.04.2024 17:3328 აპრილს თითოეული ქართველის ადგილი რუსთაველზეა - ლევან ხაბეიშვილი
- 26.04.2024 15:32მინდა ვთხოვო და მოვუწოდო ყველა მასწავლებელს - უთხრან არა საქართველოს რუსიფიკაციას და ევროკავშირისგან დაშორებას - ნანა ტოხვაძე
- 26.04.2024 15:1930 წელი მივდიოდით ერთი მიმართულებით და ახლა აღმოჩნდა, რომ უნდა წავიდეთ სხვა მხარეს, რაც, ჩემი აზრით, არ წაადგება ჩვენი ქვეყნის პერსპექტივებს - თედო ჯაფარიძე
- 26.04.2024 14:12თბილისიდან-ბათუმამდე მგზავრობა 3 საათსა და 30 წუთში იქნება შესაძლებელი
- 26.04.2024 12:59საქართველოს მოსახლეობის რაოდენობა შემცირდა - საქსტატი
- 26.04.2024 12:54The Digital Banker-მა საქართველოს ბანკი საუკეთესო ციფრული სამომხმარებლო გამოცდილების მქონე ბანკად დაასახელა საქართველოში
- 26.04.2024 12:40სპეციალურმა საგამოძიებო სამსახურმა იძულების ფაქტზე შინაგან საქმეთა სამინისტროს თანამშრომელი ამხილა
არქივი
საზოგადოება
ვაჟა-ფშაველას გამზირზე არსებული მეტროს შახტის რეაბილიტაცია დაიწყეს
ვაჟა-ფშაველას გამზირის N83-ის მიმდებარედ, გზის სავალ ნაწილზე არსებული მეტროს 50-ე შახტის რეაბილიტაცია დაიწყო. ადგილზე თბილისის მერი კახა კალაძე იმყოფებოდა.
მერიის ცნობით, ავტოტრანსპორტო საშუალებების შეუფერხებლად გადაადგილებისთვის შახტის დაღრმავება და გადახურვაა საჭირო, რათა მან ფუნქცია არ დაკარგოს. სამუშაოები ასევე, მოცემულ ობიექტზე არსებული უფუნქციო შენობა-ნაგებობებისა და ლითონის ღობის დემონტაჟს გულისხმობს. პარალელურად, რეაბილიტაცია ჩაუტარდება გზის არსებულ საფარს, მოეწყობა ტროტუარები ახალი ბორდიურით, ლითონის ცხაურები და სანიაღვრე სისტემა.
„ეს სერიოზული პრობლემა იყო განსაკუთრებით ადგილობრივი მოსახლეობისთვის და ასევე მძღოლებისთვის, ვინც ამ გზით გადაადგილდება. ვაჟა-ფშაველას N83 დაახლოებით 20-25 წელია ამ მდგომარეობაშია. აქ არის მეტროს შახტი, რომლის მოწესრიგებაც გვინდა, რათა საავტომობილო გზა გაიხსნას და მძღოლებს გვერდის ავლა არ უწევდეთ. ის პრობლემას წარმოადგენს ფეხით მოსიარულეებისთვისაც. ყველაფერი დაახლოებით 3 თვეში მოწესრიგდება. გამყოფი ზოლი გამწვანდება და მისი რეაბილიტაცია მოხდება, ხოლო შახტი გვერდით იქნება გადატანილი ისე, რომ გზაგამყოფში მოექცეს და მოძრაობას ხელი არ შეუშალოს“, - განაცხადა კალაძემ.
ინფრასტრუქტურის განვითარების საქალაქო სამსახურის უფროსის გალაქტიონ ბუაძის თქმით, საბჭოთა კავშირის დროიდან მოყოლებული, მეტროსადგურის მშენებლობის დროს ეს ტერიტორია გამოიყენებოდა სავენტილაციო შახტის მოსაწყობად, ასევე, აქედან ხდებოდა გარკვეული სამშენებლო მასალების მიწოდება წარმოებულ სამუშაოებზე.
„ეს სავენტილაციო შახტი 7 მეტრის დიამეტრის და დაახლოებით 36 მეტრი სიგრძისაა. მისით ხდება გვირაბების განიავება. შახტი განთავსებულია შემოღობილი ტერიტორიის შიგნით, იმ ადგილზე, სადაც გზა უნდა გადიოდეს. შახტი გადმოიწევს დაახლოებით გამწვანების ტერიტორიაზე, სადაც მომავალში მოეწყობა გამწვანების თარგი. თავად შახტი ფუნქციონირებას განაგრძობს, უბრალოდ შევძლებთ, რომ შემოფარგლულ ადგილას მოძრაობა აღვადგინოთ იქ, სადაც მოსახლეობას ათწლეულების განმავლობაში უწევდა შემოვლა“, - განაცხადა ინფრასტრუქტურის განვითარების საქალაქო სამსახურის უფროსმა.
სამუშაოების ღირებულება, რომელსაც შპს „ჰიდროტექნოლოგიური ჯგუფი“ შეასრულებს, 1 084 675 ლარს შეადგენს.